duminică, 16 ianuarie 2011

Familia de stupari Strugaru

      Prin intermediul apiculturii mi-a fost dat sa cunosc foarte multi oameni de toate felurile si conditile sociale. In general tagma stuparilor reflecta exact starea societatii in care traim cu bune si rele. Mi-a fost dat ca in decursul timpului sa cunosc oameni care pot fi considerati exemple de urmat in viata si cariera.
     Am avut sansa ca in urma cu cativa ani sa-l cunosc pe Lazar Strugaru batranul stupar din com. Dacia jud. Brasov care impreuna cu cei trei  fii ai sai ingrijesc aproape 1000 de familii de albine. In stupinele lor am vazut un tip de lucru la stup care acum nu prea mai exista la noi. Am fost profund inpresionat de povestea acestui om care in timpul copilariei a fugit din Bucovina din fata furiei sovietice , s-au asezat in Ardeal si au luat viata de la zero. Dar lucru care m-a impresionat cel mai mult la acest om si la copii sai este faptul ca nu au acceptat in viata lor sa fie sluga la stat sau la patron , au trait numai din apicultura. Dar sa lasam vorbele si sa vedem clipurile realizate la Strugaru acasa :


2 comentarii: